Scroll down

فیلم های بازیگر Billy Postlethwaite بیلی پاستویت

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Billy Postlethwaite ( بیلی پاستویت )
5 فیلم imdb wiki

بیلی پاستویت

ویلیام جان پاستویت (زادهٔ ۱۹۸۹) یک هنرپیشه انگلیسی است.
او پسر بازیگر پیت پاستویت است و در شراپ‌شر بزرگ شد. او آموزش بازیگری را در آکادمی موسیقی و هنرهای نمایشی لندن در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و در سال ۲۰۱۱ فارغ التحصیل شد در همان سال، او اولین حضور خود را در نقش گریگوری در نمایشنامه جان هاج در نقش «همکاران» روی صحنه برد. در سال ۲۰۱۷، پاستویت در قسمت بازی تاج‌و‌تخت " دراگون‌استون " در کنار خواننده اد ... ادامه ...

ویلیام جان پاستویت (زادهٔ ۱۹۸۹) یک هنرپیشه انگلیسی است.
او پسر بازیگر پیت پاستویت است و در شراپ‌شر بزرگ شد. او آموزش بازیگری را در آکادمی موسیقی و هنرهای نمایشی لندن در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و در سال ۲۰۱۱ فارغ التحصیل شد در همان سال، او اولین حضور خود را در نقش گریگوری در نمایشنامه جان هاج در نقش «همکاران» روی صحنه برد. در سال ۲۰۱۷، پاستویت در قسمت بازی تاج‌و‌تخت " دراگون‌استون " در کنار خواننده اد شیرن در صحنه‌ای ظاهر شد که با واکنش منتقدان و طرفداران برای فیلم کوتاه شیرن مواجه شد. در سال ۲۰۱۸، او در مهاجم مقبره که اقتباسی سینمایی از فرنچایز بازی‌های ویدیویی است، ایفای نقش کرد. او در نقش بوریس استولیارچوک در مینی سریال اچ‌بی‌او چرنوبیل بازی کرد و نقش کوچکی در درام جنگی سم مندس در سال ۱۹۱۷ داشت. در سال ۲۰۲۱ پاستویت برای فصل دوم به گروه بازیگران پیشینیان پیوست. این بازیگر علاوه بر نقش لیساندر در رویای شب نیمه تابستان برای تئاتر واترمیل ، نقش اصلی فیلم مکبث را بر عهده گرفت. بازی او در نقش مکبث توسط جودی هرمان که برای WhatsOnStage.com می‌نویسد، نقدهای مثبتی دریافت کرد. مکبث قبلاً توسط پدر پاستویت در سال ۱۹۹۷ به تصویر کشیده شده بود.
پاستویت بعداً در پادشاه زمستان ظاهر خواهد شد که قرار است در اوت ۲۰۲۳ برای اولین بار ظاهر شود




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram