Scroll down

فیلم های بازیگر Travis Tritt تراویس تریت مرتب سازی بر اساس سال

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Travis Tritt ( تراویس تریت ) مرتب سازی بر اساس سال
8 فیلم imdb wiki

تراویس تریت

جیمز تراویس تریت (زاده ۹ فوریه ۱۹۶۳) یک خواننده کانتری آمریکایی است. او در سال ۱۹۸۹ با وارنر رکوردز قرارداد امضا کرد و هفت آلبوم استودیویی و یک بسته موفق برای این لیبل را بین آن زمان تا ۱۹۹۹ منتشر کرد. در دهه ۲۰۰۰، او سه آلبوم استودیویی را در کلمبیا رکوردز و یک آلبوم را برای آلبوم رده ۵ رکوردز منتشر کرد. هفت تا از آلبوم‌های او (با احتساب بهترین آهنگ‌ها) دارای گواهی پلاتین یا بالاتر توسط انجمن صنعت ... ادامه ...

جیمز تراویس تریت (زاده ۹ فوریه ۱۹۶۳) یک خواننده کانتری آمریکایی است. او در سال ۱۹۸۹ با وارنر رکوردز قرارداد امضا کرد و هفت آلبوم استودیویی و یک بسته موفق برای این لیبل را بین آن زمان تا ۱۹۹۹ منتشر کرد. در دهه ۲۰۰۰، او سه آلبوم استودیویی را در کلمبیا رکوردز و یک آلبوم را برای آلبوم رده ۵ رکوردز منتشر کرد. هفت تا از آلبوم‌های او (با احتساب بهترین آهنگ‌ها) دارای گواهی پلاتین یا بالاتر توسط انجمن صنعت ضبط آمریکا (RIAA) هستند.
جیمز تراویس تریت در ۹ فوریه ۱۹۶۳ در ماریتا، جورجیا، در خانواده جیمز و گوئن تریت به دنیا آمد. او دو جایزه گرمی دریافت کرده‌است و از سال ۱۹۹۲ عضو گروه گرند اول اپری بوده‌است.
تریت در سپتامبر ۱۹۸۲ با معشوقه دبیرستانی خود، کارن ریون، ازدواج کرد. آنها دو سال قبل از طلاق ازدواج کردند. پس از مراجعه به دادگاه، تریت به پرداخت نفقه به مدت شش ماه به کارن محکوم شد. هنگامی که او ۲۱ ساله بود، با جودی بارنت، که در آن زمان ۳۳ سال داشت ازدواج کرد. او مدت کوتاهی پس از امضای قرارداد با برادران وارنر در سال ۱۹۸۹ از او جدا شد. طلاق یک ماه قبل از اکران «کانتری کلاب» نهایی شد. تریت آهنگ «اینجا یک چهارم است» را همان شبی که مدارک طلاقش را دریافت کرد نوشت.
او در ۱۲ آوریل ۱۹۹۷ با ترزا نلسون ازدواج کرد آنها یک دختر، و دو پسر دارند.
تریت زمانی که در دبیرستان تحصیل می‌کرد شروع به نوشتن موسیقی کرد. اولین آهنگ او با عنوان «زمان کمی بگذران» در مورد دوست دختری که از او جدا شده بود نوشته شد. او همچنین یک گروه بلوگراس را با تعدادی از دوستانش تأسیس کرد و در یک تورنمنت محلی به خاطر بازی " مماها اجازه نده بچه‌های شما بزرگ شوند تا کابوی شوند " مقام دوم را کسب کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram