Scroll down

فیلم های بازیگر Shania Twain شنایا توین

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Shania Twain ( شنایا توین )
8 فیلم imdb wiki

شنایا توین

شنایا توین (به انگلیسی: Shania Twain) (با نام اصلی آیلین رجینا ادواردز (به انگلیسی: Eilleen Regina Edwards))، زادهٔ ۲۸ اوت ۱۹۶۵ (در وینزر انتاریو، کانادا)، یک خواننده و آهنگ‌ساز کانادایی در سبک‌های کانتری و پاپ است. سومین آلبوم وی Come on Over پرفروش‌ترین آلبوم همهٔ دوران‌ها به وسیلهٔ یک خوانندهٔ زن و نیز در تاریخ موسیقی کانتری است. او تنها خوانندهٔ زنی است که سه آلبومش به گواهی الماس از طرف مؤسس ... ادامه ...

شنایا توین (به انگلیسی: Shania Twain) (با نام اصلی آیلین رجینا ادواردز (به انگلیسی: Eilleen Regina Edwards))، زادهٔ ۲۸ اوت ۱۹۶۵ (در وینزر انتاریو، کانادا)، یک خواننده و آهنگ‌ساز کانادایی در سبک‌های کانتری و پاپ است. سومین آلبوم وی Come on Over پرفروش‌ترین آلبوم همهٔ دوران‌ها به وسیلهٔ یک خوانندهٔ زن و نیز در تاریخ موسیقی کانتری است. او تنها خوانندهٔ زنی است که سه آلبومش به گواهی الماس از طرف مؤسسهٔ آرآی‌ای‌ای دست یافته، و نیز پرفروش‌ترین خوانندهٔ کانادایی است که هر سه آلبوم استودیویی‌اش از طرف سی‌آرآی‌ای (یا انجمن صنعت ضبط کانادا) به گواهی دو بار الماس نائل آمده‌اند. شنایا موفق به کسب موفقیت‌های هم منتقدانه و هم تجاری شده‌است؛ او تا کنون پنج جایزهٔ گرمی، و ۲۷ جایزهٔ آهنگ‌سازی را از طرف بی‌ام‌آی دریافت گرده و تاکنون بیش از هفتاد و پنج میلیون نسخه از آلبوم‌هایش که ۴۸ میلیون آن در ایالات متحده بوده، به فروش رفته‌است.وی در پی گزش ساس و بیماری لایم و آسیب تارهای صوتی در پی آن ۱۵ سال دست از فعالیت حرفه ای کشید. این بیماری منجر به عمل جراحی برای بازگشت صدا شد که نتیجه آن تغییر صدای ایشان در آلبوم ۲۰۱۷ بود.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram