Scroll down

فیلم های بازیگر Bashar al-Assad بشار اسد

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Bashar al-Assad ( بشار اسد )
2 فیلم imdb wiki

بشار اسد

بشار حافظ اسد (زادهٔ ۱۱ سپتامبر ۱۹۶۵)پزشک و سیاستمدار بعثی سوری است که از ۱۷ ژوئیه ۲۰۰۰ به عنوان نوزدهمین رئیس‌جمهور سوریه فعالیت می‌کند. او فرمانده کل قوای نیروهای مسلح سوریه و دبیرکل حزب سوسیالیست بعث سوریه است. پدرش حافظ اسد نیز پیش از وی از سال ۱۹۷۱ تا پایان عمر (۲۰۰۰)، هجدهمین رئیس‌جمهور سوریه بوده‌است. او در رشته چشم پزشکی در دمشق و لندن تحصیل کرده‌است.سازمان ملل بشار اسد را به خاطر اقداماتش ... ادامه ...

بشار حافظ اسد (زادهٔ ۱۱ سپتامبر ۱۹۶۵)پزشک و سیاستمدار بعثی سوری است که از ۱۷ ژوئیه ۲۰۰۰ به عنوان نوزدهمین رئیس‌جمهور سوریه فعالیت می‌کند. او فرمانده کل قوای نیروهای مسلح سوریه و دبیرکل حزب سوسیالیست بعث سوریه است. پدرش حافظ اسد نیز پیش از وی از سال ۱۹۷۱ تا پایان عمر (۲۰۰۰)، هجدهمین رئیس‌جمهور سوریه بوده‌است. او در رشته چشم پزشکی در دمشق و لندن تحصیل کرده‌است.سازمان ملل بشار اسد را به خاطر اقداماتش در جنگ داخلی سوریه به عنوان یک جنایتکار جنگی می‌شناسد. و تحت تعقیب دیوان کیفری بین‌المللی به خاطر جنایات جنگی است.
دولت اسد خود را سکولار توصیف می‌کند، اما برخی از دانشمندان علوم سیاسی باور دارند که دولت وی از تنش‌های فرقه‌ای بهره می‌برد و با تکیه بر اقلیت علویان تلاش در حفظ قدرت دارد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram