Scroll down

فیلم های بازیگر Rick Moody ریک مودی مرتب سازی بر اساس امتیاز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Rick Moody ( ریک مودی ) مرتب سازی بر اساس امتیاز
1 فیلم imdb wiki

ریک مودی

ریک مودی (انگلیسی: Rick Moody؛ زادهٔ ۱۸ اکتبر ۱۹۶۱) نویسندهداستان کوتاه و رمان‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است. یکی از شناخته‌ترین آثار وی رمان طوفان یخ است که با استقبال زیادی روبرو شد و بر مبنای آن فیلمی به همین نام به کارگردانی انگ لی نیز ساخته شد. مجله نیویرکر در سال ۱۹۹۹ وی را یکی از بااستعدادترین نویسندگان جوان آمریکا لقب داد و نام او را در فهرست بیست نویسنده قرن بیست‌ویکم قرار داد. مودی بر ... ادامه ...

ریک مودی (انگلیسی: Rick Moody؛ زادهٔ ۱۸ اکتبر ۱۹۶۱) نویسندهداستان کوتاه و رمان‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است. یکی از شناخته‌ترین آثار وی رمان طوفان یخ است که با استقبال زیادی روبرو شد و بر مبنای آن فیلمی به همین نام به کارگردانی انگ لی نیز ساخته شد. مجله نیویرکر در سال ۱۹۹۹ وی را یکی از بااستعدادترین نویسندگان جوان آمریکا لقب داد و نام او را در فهرست بیست نویسنده قرن بیست‌ویکم قرار داد. مودی برنده جوایزی همچون کمک هزینه گوگنهایم شده است.
ریک مودی در نیویورک به دنیا آمد. در دانشگاه براون و دانشگاه کلمبیا درس خواند. در سال ۱۹۹۲ اولین رمانش را منتشر کرد





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram