Scroll down

فیلم های بازیگر Yuzuru Hanyu یوزورو هانیو مرتب سازی بر اساس سال

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Yuzuru Hanyu ( یوزورو هانیو ) مرتب سازی بر اساس سال
1 فیلم imdb wiki

یوزورو هانیو

یوزورو هانیو (انگلیسی: Yuzuru Hanyu؛ به ژاپنی: 羽生結弦 Hanyū Yuzuru؛ زادهٔ ۷ دسامبر ۱۹۹۴) یک پاتیناژباز اهل ژاپن است که در رقابت‌های انفرادی مردان شرکت می‌کند.
او دارای دو مدال طلای المپیک، هفت مدال مسابقات قهرمانی جهان، چهار مدال مسابقات قهرمانی چهارقاره، شش مدال فینال جایزه بزرگ، هشت مدال مسابقات ملی ژاپن و قهرمان مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۱۰ و قهرمان مسابقات جایزه بزرگ جوانان در فصل ۲۰۰ ... ادامه ...

یوزورو هانیو (انگلیسی: Yuzuru Hanyu؛ به ژاپنی: 羽生結弦 Hanyū Yuzuru؛ زادهٔ ۷ دسامبر ۱۹۹۴) یک پاتیناژباز اهل ژاپن است که در رقابت‌های انفرادی مردان شرکت می‌کند.
او دارای دو مدال طلای المپیک، هفت مدال مسابقات قهرمانی جهان، چهار مدال مسابقات قهرمانی چهارقاره، شش مدال فینال جایزه بزرگ، هشت مدال مسابقات ملی ژاپن و قهرمان مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۱۰ و قهرمان مسابقات جایزه بزرگ جوانان در فصل ۲۰۰۹–۲۰۱۰ می‌باشد. یوزورو اولین و تنها مردی است که توانسته‌است سوپراسلم (داشتن مدال طلای در تمامی مسابقات این رشته در ردهٔ جوانان و بزرگسالان) این رشته را به دست بیاورد.
از او توسط کمیتهٔ بین‌المللی المپیک، اتحادیهٔ جهانی اسکیت، گویندگان، پاتیناژبازان و بسیاری از کارشناسان این رشته به عنوان بهترین ورزشکار تاریخ (G.O.A.T) نام برده شده‌است.
یوزورو هانیو در سال ۲۰۱۴ که برنده مدال طلای بازی‌های المپیک شد اولین مرد آسیایی بود که به این مقام می‌رسید. او در حالی موفق به کسب مدال طلا شد که تنها ۱۹ سال داشت و به این ترتیب به جوانترین ورزشکاری تبدیل شد که از سال ۱۹۴۸ به بعد در این رشته ورزشی مدال طلا می‌گرفت. او در عین حال اولین پاتیناژبازی بود که بعد از معرفی سیستم جدید داوری اتحادیهٔ جهانی اسکیت در سال ۲۰۰۲ توانست در قسمت برنامهٔ کوتاه بیش از ۱۰۰ امتیاز، در قسمت اسکیت آزاد بیش از ۲۰۰ و در مجموع بیش از سیصد امتیاز بگیرد. هم چنین او موفق شده‌است نوزده بار رکورد جهانی این رشته را شکسته و تغییر دهد. او اولین پاتیناژبازی است که توانسته‌است پرش کوادروپل لوپ را در مسابقات بین‌المللی انجام دهد و همچنین اولین مردی است که از سال ۱۹۵۲ تاکنون توانسته‌است دو مدال طلای المپیک پشت سر هم به دست بیاورد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram